Наукова періодика України | Формування ринкових відносин в Україні | ||
Чубукова О. Ю. Інтегровані маркетингові комунікації: актуальні питання теорії / О. Ю. Чубукова, В. В. Марциновський // Формування ринкових відносин в Україні. - 2019. - № 6. - С. 62-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2019_6_10 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Чубукова О. Ю. Інтегровані маркетингові комунікації: актуальні питання теорії / О. Ю. Чубукова, В. В. Марциновський // Формування ринкових відносин в Україні. - 2019. - № 6. - С. 62-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2019_6_10.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |