Наукова періодика України | Формування ринкових відносин в Україні | ||
Ткачук С. В. Система маркетингу послуг: зміст і взаємодія складових / С. В. Ткачук, В. А. Стеценко, С. А. Стахурська, В. О. Стахурський // Формування ринкових відносин в Україні. - 2019. - № 3. - С. 87-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2019_3_14 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ткачук С. В. Система маркетингу послуг: зміст і взаємодія складових / С. В. Ткачук, В. А. Стеценко, С. А. Стахурська, В. О. Стахурський // Формування ринкових відносин в Україні. - 2019. - № 3. - С. 87-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2019_3_14.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |