Наукова періодика України Формування ринкових відносин в Україні


Куденко О. В. 
Аналіз сучасних маркетингових стратегій відповідно до рівня сегментації ринку / О. В. Куденко // Формування ринкових відносин в Україні. - 2018. - № 1. - С. 108-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2018_1_16
Виокремлено основні напрями, суть та приклади стратегії диверсифікації, представлено переваги стратегії концентрованого маркетингу, а також показано, коли максимальний рівень сегментації ринку досягається з використанням стратегії індивідуалізованого маркетингу. Представлена характеристика маркетингової стратегії - недиференційованого, індивідуального та відволікаючого маркетингу. Стратегія сегментації ринку сприяє стимулюванню розробки нових товарів, розробці ефективного комплексу маркетингу, а також сприяє розподілу маркетингових ресурсів між різними товарами. Висновки: отже, стратегія сегментації ринку сприяє стимулюванню розробки нових товарів, розробці ефективного комплексу маркетингу, а також сприяє розподілу маркетингових ресурсів між різними товарами.
  Повний текст PDF - 87.164 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Куденко О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Куденко О. В. Аналіз сучасних маркетингових стратегій відповідно до рівня сегментації ринку / О. В. Куденко // Формування ринкових відносин в Україні. - 2018. - № 1. - С. 108-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2018_1_16.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Куденко Олексій Віталійович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського