Наукова періодика України | Формування ринкових відносин в Україні | ||
Куденко О. В. Аналіз сучасних маркетингових стратегій відповідно до рівня сегментації ринку / О. В. Куденко // Формування ринкових відносин в Україні. - 2018. - № 1. - С. 108-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2018_1_16 Виокремлено основні напрями, суть та приклади стратегії диверсифікації, представлено переваги стратегії концентрованого маркетингу, а також показано, коли максимальний рівень сегментації ринку досягається з використанням стратегії індивідуалізованого маркетингу. Представлена характеристика маркетингової стратегії - недиференційованого, індивідуального та відволікаючого маркетингу. Стратегія сегментації ринку сприяє стимулюванню розробки нових товарів, розробці ефективного комплексу маркетингу, а також сприяє розподілу маркетингових ресурсів між різними товарами. Висновки: отже, стратегія сегментації ринку сприяє стимулюванню розробки нових товарів, розробці ефективного комплексу маркетингу, а також сприяє розподілу маркетингових ресурсів між різними товарами. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Куденко О. В. Аналіз сучасних маркетингових стратегій відповідно до рівня сегментації ринку / О. В. Куденко // Формування ринкових відносин в Україні. - 2018. - № 1. - С. 108-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2018_1_16.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |