Наукова періодика України Формування ринкових відносин в Україні


Петриняк А. Я. 
Передумови формування маркетингової концепції управління ринку мінеральних вод / А. Я. Петриняк // Формування ринкових відносин в Україні. - 2018. - № 11. - С. 79-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2018_11_15
Розглянуто формування маркетингової концепції управління ринку мінеральних вод, що належить до харчової промисловості та формує привабливий за обсягом ринок. Це зумовлено тим, що продукція даної галузі займає важливе місце у споживанні. Визначено, що головним рушійним механізмом та каталізатором змін у глобалізованому світі є маркетингова концепція, широке застосування якої слід визнати пріоритетним напрямом суспільного розвитку.
  Повний текст PDF - 332.961 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Петриняк А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Петриняк А. Я. Передумови формування маркетингової концепції управління ринку мінеральних вод / А. Я. Петриняк // Формування ринкових відносин в Україні. - 2018. - № 11. - С. 79-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2018_11_15.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Петриняк Андрій Ярославович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського