Наукова періодика України | Формування ринкових відносин в Україні | ||
Петриняк А. Я. Передумови формування маркетингової концепції управління ринку мінеральних вод / А. Я. Петриняк // Формування ринкових відносин в Україні. - 2018. - № 11. - С. 79-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2018_11_15 Розглянуто формування маркетингової концепції управління ринку мінеральних вод, що належить до харчової промисловості та формує привабливий за обсягом ринок. Це зумовлено тим, що продукція даної галузі займає важливе місце у споживанні. Визначено, що головним рушійним механізмом та каталізатором змін у глобалізованому світі є маркетингова концепція, широке застосування якої слід визнати пріоритетним напрямом суспільного розвитку. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Петриняк А. Я. Передумови формування маркетингової концепції управління ринку мінеральних вод / А. Я. Петриняк // Формування ринкових відносин в Україні. - 2018. - № 11. - С. 79-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2018_11_15.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |