Наукова періодика України Формування ринкових відносин в Україні


Петриняк А. Я 
Пріоритети системи управління маркетинговою концепцією розвитку підприємств – виробників мінеральних вод / А. Я Петриняк, В. В. Іванишин // Формування ринкових відносин в Україні. - 2018. - № 10. - С. 62-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2018_10_11
Розглянуто сутність та пріоритети системи управління маркетинговою концепцією розвитку підприємств-виробників мінеральних вод. Визначено основні завдання системи показників маркетингової діяльності підприємств, а також інформацію яка використовується для узгодження управлінських рішень.
  Повний текст PDF - 234.956 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Петриняк А.
  • Іванишин В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Петриняк А. Я Пріоритети системи управління маркетинговою концепцією розвитку підприємств – виробників мінеральних вод / А. Я Петриняк, В. В. Іванишин // Формування ринкових відносин в Україні. - 2018. - № 10. - С. 62-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2018_10_11.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Петриняк Андрій Ярославович (економічні науки)
  • Іванишин Володимир Васильович (1961–) (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського