Наукова періодика України | Формування ринкових відносин в Україні | ||
Петриняк А. Я Пріоритети системи управління маркетинговою концепцією розвитку підприємств – виробників мінеральних вод / А. Я Петриняк, В. В. Іванишин // Формування ринкових відносин в Україні. - 2018. - № 10. - С. 62-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2018_10_11 Розглянуто сутність та пріоритети системи управління маркетинговою концепцією розвитку підприємств-виробників мінеральних вод. Визначено основні завдання системи показників маркетингової діяльності підприємств, а також інформацію яка використовується для узгодження управлінських рішень. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Петриняк А. Я Пріоритети системи управління маркетинговою концепцією розвитку підприємств – виробників мінеральних вод / А. Я Петриняк, В. В. Іванишин // Формування ринкових відносин в Україні. - 2018. - № 10. - С. 62-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2018_10_11.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |