Наукова періодика України Формування ринкових відносин в Україні


Каправий В. В. 
Використання ефекту сноба з метою удосконалення маркетингової політики підприємств, що спеціалізуються на виробництві товарів та наданні послуг класу "люкс" / В. В. Каправий, М. О. Загоруйко // Формування ринкових відносин в Україні. - 2015. - № 6. - С. 105-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2015_6_27
  Повний текст PDF - 104.628 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Каправий В.
  • Загоруйко М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Каправий В. В. Використання ефекту сноба з метою удосконалення маркетингової політики підприємств, що спеціалізуються на виробництві товарів та наданні послуг класу "люкс" / В. В. Каправий, М. О. Загоруйко // Формування ринкових відносин в Україні. - 2015. - № 6. - С. 105-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2015_6_27.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського