Наукова періодика України | Формування ринкових відносин в Україні | ||
Ортинська В. В. Маркетингові конкурентні переваги сучасних підприємств торгівлі / В. В. Ортинська, О. М. Мельникович // Формування ринкових відносин в Україні. - 2014. - № 9. - С. 98-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2014_9_25 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ортинська В. В. Маркетингові конкурентні переваги сучасних підприємств торгівлі / В. В. Ортинська, О. М. Мельникович // Формування ринкових відносин в Україні. - 2014. - № 9. - С. 98-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2014_9_25.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |