Наукова періодика України | Формування ринкових відносин в Україні | ||
Кулик Ю. О. Виставки та ярмарки як інструмент маркетингових комунікацій / Ю. О. Кулик, О. В. Кухленко // Формування ринкових відносин в Україні. - 2014. - № 12. - С. 152-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2014_12_35 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кулик Ю. О. Виставки та ярмарки як інструмент маркетингових комунікацій / Ю. О. Кулик, О. В. Кухленко // Формування ринкових відносин в Україні. - 2014. - № 12. - С. 152-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2014_12_35. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |