Наукова періодика України | Формування ринкових відносин в Україні | ||
Плахотнікова Л. О. Стратегія маркетингових комунікацій в аграрно-промисловому комплексі України / Л. О. Плахотнікова, М. М. Ігнатенко // Формування ринкових відносин в Україні. - 2013. - № 4. - С. 141-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2013_4_34 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Плахотнікова Л. О. Стратегія маркетингових комунікацій в аграрно-промисловому комплексі України / Л. О. Плахотнікова, М. М. Ігнатенко // Формування ринкових відносин в Україні. - 2013. - № 4. - С. 141-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2013_4_34.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |