Наукова періодика України | Формування ринкових відносин в Україні | ||
Мезецька К. Ю. Теоретичний підхід до ролі брендингу в маркетинговій діяльності підприємств соціокультурної сфери (СКС) / К. Ю. Мезецька // Формування ринкових відносин в Україні. - 2013. - № 11. - С. 186-190. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2013_11_41 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мезецька К. Ю. Теоретичний підхід до ролі брендингу в маркетинговій діяльності підприємств соціокультурної сфери (СКС) / К. Ю. Мезецька // Формування ринкових відносин в Україні. - 2013. - № 11. - С. 186-190. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2013_11_41. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |