Наукова періодика України Формування ринкових відносин в Україні


Мезецька К. Ю. 
Теоретичний підхід до ролі брендингу в маркетинговій діяльності підприємств соціокультурної сфери (СКС) / К. Ю. Мезецька // Формування ринкових відносин в Україні. - 2013. - № 11. - С. 186-190. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2013_11_41
  Повний текст PDF - 249.704 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Мезецька К.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Мезецька К. Ю. Теоретичний підхід до ролі брендингу в маркетинговій діяльності підприємств соціокультурної сфери (СКС) / К. Ю. Мезецька // Формування ринкових відносин в Україні. - 2013. - № 11. - С. 186-190. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2013_11_41.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського