Наукова періодика України | Формування ринкових відносин в Україні | ||
Шамян Л. С. Аналіз функцій маркетингових інформаційних систем / Л. С. Шамян // Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. - № 3. - С. 115-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2012_3_26 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шамян Л. С. Аналіз функцій маркетингових інформаційних систем / Л. С. Шамян // Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. - № 3. - С. 115-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2012_3_26. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |