Наукова періодика України | Формування ринкових відносин в Україні | ||
Ковшова І. О. Процес багаторівневої сегментації для підприємств на ринку корпоративних продаж послуг зв’язку / І. О. Ковшова // Формування ринкових відносин в Україні. - 2011. - № 2. - С. 104-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2011_2_26 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ковшова І. О. Процес багаторівневої сегментації для підприємств на ринку корпоративних продаж послуг зв’язку / І. О. Ковшова // Формування ринкових відносин в Україні. - 2011. - № 2. - С. 104-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2011_2_26.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |