Наукова періодика України | Фізико-математична освіта | ||
Вагіна Н. С. Декада фізико-математичних наук у педагогічному університеті як комплексна форма освітньої взаємодії та популяризації математичних знань / Н. С. Вагіна, В. М. Коваленко, О. Г. Онуфрієнко // Фізико-математична освіта. - 2019. - Вип. 2. - С. 17-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2019_2_5 Проаналізовано власний практичний досвід та показники результативності організації комплексу заходів із математики в межах проведення в педагогічному університеті декади фізико-математичних наук із націленістю на популяризацію наукових математичних знань, розширення освітньої взаємодії з закладами загальної середньої освіти, урізноманітнення форм профорієнтаційної роботи. Зростання ролі якісної математичної освіти у побудові високотехнологічного суспільства зумовлює потреби пошуку ефективних засобів розвитку інтересу дітей і молоді до математики як науки, до здобуття професій, пов'язаних із математикою та викладанням математики, що актуалізує привернення уваги до модернізації таких масових організаційних форм як предметні (наукові) декади шляхом упровадження інноваційних складових, залучення висококваліфікованих фахівців із галузей фізико-математичних, технічних наук, з теорії та методики навчання математики. Використано теоретичні та емпіричні методи: системний аналіз наукової, психолого-педагогічної, методичної літератури; проведено розробку та апробацію комплексу заходів на базі Бердянського державного педагогічного університету за участю учнів і вчителів закладів загальної середньої освіти м. Бердянськ і прилеглих районі; включеное педагогічне спостереження, усне та письмове опитування, порівняльний кількісний аналіз отриманих даних. Наведено теоретичне обгрунтування доцільності впровадження моделі популяризації математики, яка засновується на трансляції знань цільовій аудиторії безпосередніми носіями наукового досвіду з галузей фундаментальної, прикладної математики чи її історії. Визначено структуру, напрями та зміст багатовекторної взаємодії в освітньому просторі педагогічного університету, які реалізуються через єдину комплексну форму науково-предметної декади зі встановленими часовими та регламентуючими межами. Доцільність організації та проведення крупними регіональними освітньо-науковими центрами масових заходів у комплексній формі предметно-наукових декад підтверджується результатами практики проектування математичних складових декади фізико-математичних наук у педагогічному університеті та стабільними показниками активної участі у ній представників закладів загальної середньої освіти, що свідчить про наявність попиту на подібні освітні послуги та надає можливість визначати перспективи подальшої взаємодіїна основі досягнутого. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Вагіна Н. С. Декада фізико-математичних наук у педагогічному університеті як комплексна форма освітньої взаємодії та популяризації математичних знань / Н. С. Вагіна, В. М. Коваленко, О. Г. Онуфрієнко // Фізико-математична освіта. - 2019. - Вип. 2. - С. 17-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2019_2_5.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |