Наукова періодика України | Фізико-математична освіта | ||
Voskoglou M. Gr. Management of fuzzy data in education / M. Gr. Voskoglou // Фізико-математична освіта. - 2019. - Вип. 1. - С. 13-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2019_1_4 Кілька років тому унікальним інструментом в руках учених для обробки ситуацій невизначеності, які часто з'являються в проблемах науки, техніки і повсякденного життя, була теорія ймовірності. Однак тепер теорія нечітких множин, ініційована Заде в 1965 р., а також її розширення та узагальнення надали нову динаміку цій галузі. У ході дослідження використано математичні маетоди аналізу. Розроблено модель для обробки нечітких даних, що з'являються в галузі освіти. Модель базується на розрахунках можливостей профілів, що беруть участь у відповідних ситуаціях, які, на думку британського економіста Шеккла і багатьох інших дослідників, є більш придатними, ніж нечіткі ймовірності для вивчення поведінки людини. Наведено застосування навчального класу для вивчення математики, що ілюструє важливість моделі на практиці. В подальших дослідженнях загальну модель розширено для вивчення об'єднаних результатів оцінки нечітких даних, отриманих із двох (або більше) різних джерел, і наведено приклад, який підкреслює корисність цього розширення для реальних ситуацій в освіті. Зроблено висновки, що управління та оцінка нечітких даних, отриманих механізмами експлуатації великих і складних систем, є дуже важливою для реального життя та наукових застосувань. Розроблена модель надає можливість оцінити такого роду дані з точки зору відповідних ступенів і можливостей участі. Приклад процесу вивчення предмета в навчальному класі та приклад дослідження ринку ілюструють застосовність і корисність моделі в практичній площині. Загальний характер запропонованої моделі надає змогу застосовувати її до інших людських і машинних дій, що і є однією з головних цілей для подальших досліджень. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Voskoglou M. Gr. Management of fuzzy data in education / M. Gr. Voskoglou // Фізико-математична освіта. - 2019. - Вип. 1. - С. 13-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2019_1_4. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |