Наукова періодика України Фізико-математична освіта


Штика Ю. М. 
Особливості формування аналітичної компетентності у студентів економічних спеціальностей / Ю. М. Штика // Фізико-математична освіта. - 2019. - Вип. 1. - С. 210-214. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2019_1_35
Експоненціальне зростання інформаційного простору зумовили стрімке поширення аналітичної діяльності в різні сфери суспільства, яка пов'язана з зібранням, оцінкою та аналізом інформації з подальшим виробленням практичних рекомендацій у тій чи тій галузі з урахуванням актуальної ситуації та прогностичних тенденцій. На сьогодні активно розвиваються різні напрями аналітики, набувають поширення наукові методи (дискурс-аналіз, контент-аналіз). Професійна діяльність фахівців економічної галузі пов'язана з необхідністю обробки великих потоків інформації, її систематизацією, аналізом і прогнозуванням. Для якісного та продуктивного виконання професійних обов'язків необхідна аналітична компетентність. Проведено теоретичний аналіз наукових джерел, експертне опитування викладачів та узагальнення отриманої інформації для виявлення й обгрунтування можливостей формування аналітичного мислення у студентів економічних спеціальностей. Завдяки формуванню аналітичної компетентності студент набуває здатність застосовувати знання, уміння, навички й особистісні якості у процесі здійснення аналітичної діяльності з метою одержання якісно нового знання для оперативного та продуктивного забезпечення процесу ухвалення рішень у різних галузях діяльності та набуває таких особистісних якостей, як аналітичне мислення, здатність працювати з великими обсягами інформації, уважність, гарна пам'ять, розвинена інтуїція, спостережливість, посидючість, відповідальність, креативність, увага до дрібниць, широкий кругозір, здатність доводити справу до завершення тощо. Зроблено висновки, що аналітична компетентність майбутніх фахівців з економіки є складовою професійної компетентності та становить динамічне інтегративне особистісне утворення, що характеризує здатність застосовувати знання, уміння, навички й особистісні якості у процесі здійснення аналітичної діяльності з метою одержання якісно нового знання для оперативного і продуктивного забезпечення процесу ухвалення рішень у професійній діяльності.
  Повний текст PDF - 1.035 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Штика Ю.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Штика Ю. М. Особливості формування аналітичної компетентності у студентів економічних спеціальностей / Ю. М. Штика // Фізико-математична освіта. - 2019. - Вип. 1. - С. 210-214. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2019_1_35.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського