Наукова періодика України Фізико-математична освіта


Струтинська О. В. 
Тенденції розвитку освітньої робототехніки в закладах позашкільної освіти / О. В. Струтинська, С. С. Баранов // Фізико-математична освіта. - 2019. - Вип. 1. - С. 196-204. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2019_1_33
Розглянуто тенденції розвитку освітньої робототехніки в закладах позашкільної освіти. Популярність даного напряму в позашкільній освіті пов'язана зі зростанням популярності робототехніки як технічного напряму, розширенням сфери використання роботів і відсутністю системного підходу в галузі навчання робототехніки в межах шкільної освіти. Робототехніка є однією з галузей науки і техніки в світі, що інтенсивно розвивається. Основна мета підготовки сучасної молоді до конструювання, програмування та використання робототехнічних систем пов'язана з вимогами сьогодення, а саме з появою нових професій робототехнічної галузі. За умов відсутності систематичного навчання освітньої робототехніки в шкільний освіті спостерігається бурхливий розвиток даного напряму в закладах позашкільної освіти. У процесі дослідження використано такі методи дослідження, як аналіз даних, зібраних на тематичних заходах, присвячених робототехніці, системний аналіз наукових і методичних джерел з проблеми дослідження, аналіз Інтернет-джерел, присвячених робототехніці. На пеідставі аналізу діяльності закладів позашкільної освіти для навчання освітньої робототехніки та власного досвіду визначено умови та орієнтовний зміст навчання робототехніки для учнів шкільного віку; обгрунтовано необхідність введення освітньої робототехніки як обов'язкової складової шкільної освіти та потребу в підготовці кваліфікованих вчителів даної галузі; запропоновано шляхи впровадження освітньої робототехніки в навчальний процес закладів освіти. Для підготовки майбутніх учителів робототехніки на факультеті інформатики Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова розроблено освітньо-професійні програми "Середня освіта (інформатика) та робототехніка" для підготовки бакалаврів і магістрів за спеціальністю 014.09. На підставі досліджень тенденцій розвитку освітньої робототехніки в закладах позашкільної освіти планується уточнювати зміст підготовки майбутніх учителів робототехніки. В перспективах подальших досліджень - відслідковування трендів у галузі робототехніки для оновлення змісту навчання освітньої робототехніки в педагогічному університеті.
  Повний текст PDF - 1.203 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Струтинська О.
  • Баранов С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Струтинська О. В. Тенденції розвитку освітньої робототехніки в закладах позашкільної освіти / О. В. Струтинська, С. С. Баранов // Фізико-математична освіта. - 2019. - Вип. 1. - С. 196-204. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2019_1_33.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Струтинська Оксана Віталіївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського