Наукова періодика України | Фізико-математична освіта | ||
Іванчук М. А. Зворотний зв'язок в освітньому процесі: досвід використання BYOD-технологій / М. А. Іванчук, В. В. Кульчинський // Фізико-математична освіта. - 2019. - Вип. 1. - С. 62-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2019_1_12 Зворотний зв'язок (ЗЗ) у педагогіці є невід'ємною частиною освітнього процесу. Завдяки наявності ЗЗ у процесі навчання відбувається інтеграція діяльності викладача з діяльністю студента. Відомим способом ЗЗ є опитування студентів. Проте, усне опитування затребує значну частину часу заняття, письмове - вимагає виділення часу поза практичними заняттями на перевірку письмових відповідей. Тестування за допомогою комп'ютерів вимагає наявності локального програмного комплексу для такого опитування, а також обмежує місцеположення проведення занять. Новітні інформаційні технології надають можливість здійснювати персоніфікований ЗЗ у навчальному процесі. BYOD (Bring Your Own Device) - це технологія використання власних принесених пристроїв у роботі. Використання т.з. "хмарних" технологій, з одного боку, забезпечує доступ студенту до навчального засобу з довільного місцеположення, з іншого боку, надає можливість викладачу швидко аналізувати індивідуальне зростання кожного студента чи узагальнювати таке в цілому по групах студентів. Використано "хмарний" сервіс опитування від google та власні смартфони студентів. Проведено статистичний аналіз результатів тестування з визначенням коефіцієнта складності, коефіцієнта дискримінативності тестового завдання, коефіцієнта кореляції результатів відповіді тестового завдання та загального результату тестування. Використання BYOD-технологій і "хмарного" сервісу google-форми зменшило час для опитування студентів - 3 - 5 хв., підвищило інтерес до інформатики. Валідність тестових завдань динамічно перевірялася впродовж тестування, в разі потреби проводилося їх удосконалення. Зроблено висновки, що поєднання технології BYOD із "хмарними" технологіями створює можливості здійснювати гнучкий ЗЗ зі студентами впродовж навчання, підвищувати їх зацікавленість у використанні сучасних інформаційних технологій. Кінцева мета впровадження такого елемента навчання - підвищення ефективності засвоєння студентами теоретичного та практичного матеріалу курсу. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Іванчук М. А. Зворотний зв'язок в освітньому процесі: досвід використання BYOD-технологій / М. А. Іванчук, В. В. Кульчинський // Фізико-математична освіта. - 2019. - Вип. 1. - С. 62-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2019_1_12.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |