Наукова періодика України Фізико-математична освіта


Бугра А. В. 
Реалізація компетентністного підходу в процесі самостійної роботи студентів інженерних спеціальностей під час вивчення математичних дисциплін / А. В. Бугра // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 1. - С. 153-157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_1_29
Досліджено сутність компетентнісного підходу, визначено його структуру як взаємозв'язок когнітивного (знання), мотиваційного (урахування потреб, мотивів, пізнавальних інтересів), аксіологічного (мотиваційно-ціннісні ставлення та прагнення особистості до навчання, одержання нової інформації), емоційно-вольового (вміння саморегуляції, самоорганізації, дидактичної рефлексії) складників. З урахуванням особливостей математики як науки і навчальної дисципліни охарактеризовано дидактичну систему організації самостійної роботи студентів інженерних спеціальностей вищих навчальних закладів (ВНЗ) Із використанням дидактичного пакету індивідуальних диференційованих завдань. На засадах компетентнісного підходу обгрунтовано необхідність, зміст та оптимальну структуру дидактичного пакету, елементами якого визначено: окреслені викладачем дидактичні особливості теми, розділу, параграфів, які пропонуються для самостійного вивчення; мета і завдання їх самостійного опрацювання, значущість самостійно опрацьованого матеріалу для вивчення інших навчальних дисциплін і майбутньої професійної діяльності; завдання для самостійного опрацювання теоретичного матеріалу з анотаціями викладача; завдання, які містять систему математичних задач різного (A, B, C, D), рівня складності та спрямованості; творчі завдання, виконання яких оцінюється додатковими балами; завдання для контролю та самоконтролю; інформація щодо оцінювання завдань; завдання на дидактичну рефлексію (виконання яких коментується викладачем усно, без виставлення оцінки балами); література для самостійного опрацювання та поглибленого вивчення теми. У процесі дослідно-експериментальної роботи доведено ефективність організації самостійної роботи студентів інженерних спеціальностей ВНЗ на засадах компетентнісного підходу та окреслено перспективність подальших наукових пошуків у цьому напрямі загальними зусиллями науковців-дидактів і математиків-методистів.
  Повний текст PDF - 1.016 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бугра А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бугра А. В. Реалізація компетентністного підходу в процесі самостійної роботи студентів інженерних спеціальностей під час вивчення математичних дисциплін / А. В. Бугра // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 1. - С. 153-157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_1_29.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського