Наукова періодика України Фізико-математична освіта


Кудін А. П. 
Сценарії технології змішаного навчання математики в системі MOODLE / А. П. Кудін, О. М. Міненко // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 1. - С. 68-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_1_12
Розглянуто питання практичної реалізації технологій змішаного навчання ("blending learning") в інформаційній системі MOODLE на прикладі організації підготовчих курсів з математики. Головним елементом навчально-методичного забезпечення змішаного навчання визначено дидактичну картку, яка формує навчальну траєкторію учня під час різних форм вивчення - на "уроках-лекціях", "уроках-практичних заняттях" і під час "самостійного вивчення в позаурочний час". Створення дидактичної картки вимагає глибокого аналізу змісту навчального матеріалу і постійного моніторингу рівня залишкових знань у конкретній групі учнів по кожній темі. Сформульовано головні принципи її побудови: атомізація знань, розбиття та віднесення навчального матеріалу до різних форм вивчення з врахуванням складності навчального матеріалу та інформації про підготовленість учнів. Описано сценарії організації різних етапів навчального процесу з використанням модулів системи MOODLE: аудиторне on-line-викладання і навчальна діяльність навколо матеріалу, що виноситься на самостійне off-line вивчення. Показано, що запропоновані сценарії напрямлені на розв'язання різних педагогічних завдань: проведення уроку у формі бесіди, пропедевтичне навчання, унаочнення навчального матеріалу з використанням мультимедійних презентацій, повторне прослуховування записів аудиторних уроків, організація самопідготовки учнів між аудиторними уроками, відшукання "прогалин" у знаннях в усьому курсі "Математики" кожного учня. Наведено приклади технічних рішень поставлених завдань: "порізані" книги, SWF-формат документа, технологія "bring your device with you", YouTube Live. Головним в організації змішаного навчання є постійний оперативний автоматизований контроль за роботою учня над матеріалом, що може проводитись сервісами інформаційної системи MOODLE. Показано, що для віддаленого контролю найбільш ефективними є дві форми його проведення: Off-line віддалена оперативна перевірка самостійної роботи учня і on-line модульний зріз. Описано сценарії мережевого комп'ютерного тестування.
  Повний текст PDF - 907.263 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кудін А.
  • Міненко О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кудін А. П. Сценарії технології змішаного навчання математики в системі MOODLE / А. П. Кудін, О. М. Міненко // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 1. - С. 68-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_1_12.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Кудін Анатолій Петрович (фізико-математичні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського