Наукова періодика України Фізико-математична освіта


Черкашин С. В. 
Формирование ключевых компетенций как одна из основных задач высшего образования Германии на этапе его коренного реформирования / С. В. Черкашин // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 3. - С. 178-182. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_3_33
Розглянуто проблему формування ключових компетенцій студентів вищих навчальних закладів ФРН як однієї з основних цілей вищої освіти Німеччини на сучасному етапі здійснення Болонської реформи. Ця проблема є надзвичайно актуальної в освітньому просторі Німеччини. Це відображається не тільки в навчальних програмах німецьких вишів, але й у численних дослідженнях, що здійснюються на базі цих вишів і в спеціалізованих дослідницьких центрах. Вказано на те, що численні дослідження з цієї тематики обумовлені розмитістю поняття "ключові компетенції", яке інтерпретується по-різному залежно від базової теорії та сфери свого застосування. Крім того, дотепер немає повного та єдиного переліку так званих ключових компетенцій. Однак, незважаючи на очевидну необхідність їх формування та розвитку у студентів, академічний характер вищої освіти все ж таки вимагає формування та розвитку також їх наукової компетенції. Щодо ключових компетенцій, то у даному випадку йдеться не про швидкоплинну тенденцію в моді, а про основні тенденції в довгостроковому суспільному розвитку. З цими тенденціями необхідно рахуватись на благо як окремих індивідуумів, так і суспільства в цілому. Підозріле ставлення до захоплення темою ключових компетенцій пояснюється тим, що суперечки навколо її тривають уже протягом кількох десятиліть. Вони стосуються визначення політики в сфері вищої школи і пріоритетів наукових досліджень у цій області.
  Повний текст PDF - 702.826 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Черкашин С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Черкашин С. В. Формирование ключевых компетенций как одна из основных задач высшего образования Германии на этапе его коренного реформирования / С. В. Черкашин // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 3. - С. 178-182. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_3_33.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського