Наукова періодика України | Фізико-математична освіта | ||
Друшляк М. Г. Особливості вивчення теми "Комбінації геометричних тіл" / М. Г. Друшляк, О. О. Шкарупа // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 2. - С. 61-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_2_12 Висвітлено проблему вивчення комбінацій геометричних тіл, яка є однією з найважчих у шкільному курсі геометрії, оскільки є певним узагальненням усіх знань, вмінь і навичок з планіметрії, стереометрії та тригонометрії. Вчитель у разі традиційного навчання геометрії не має достатнього резерву часу для формування в учнів умінь і навичок, необхідних для їх розв'язування задач на комбінації геометричних тіл, бо ця тема припадає на завершальний етап вивчення стереометрії, коли в школах починається активна підготовка учнів до ЗНО. Виділено деякі особливості вивчення теми "Комбінації геометричних тіл", а саме: вміння правильно оформлювати рисунки до задач (наведені правила побудови певних комбінацій геометричних тіл); обгрунтування взаємного розміщення елементів тіл, що входять до комбінацій; наявність сформованих умінь і навичок щодо розв'язання задач із стереометрії та напрацювання певної бази задач на комбінації геометричних тіл. Складність виконання рисунка й обгрунтування розв'язання задачі на комбінацію геометричних тіл призводять до того, що процес її розв'язання займає багато часу на уроці, тому кількість задач, які розглянуті у класі повною мірою є незначною. Таким чином, на практиці виявляється, що перша та друга особливості йдуть у конфронтації з третьою. Це протиріччя можна усунути за рахунок інтенсифікацією навчального процесу через використання сучасних інформаційних технологій, що виділено у четверту особливість вивчення теми. Як такі технології обрано програми динамічної математики, які підтримують операції над тривимірними об'єктами - Cabri3D і GeoGebra 5.0. Кожна з особливостей проілюстрована прикладами. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Друшляк М. Г. Особливості вивчення теми "Комбінації геометричних тіл" / М. Г. Друшляк, О. О. Шкарупа // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 2. - С. 61-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_2_12.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |