Наукова періодика України | Фізико-математична освіта | ||
Галатюк М. Ю. Моделювання навчально-пізнавальної діяльності старшокласників у контексті виконання творчої лабораторної роботи / М. Ю. Галатюк // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 1. - С. 20-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_1_5 Розкрито основні етапи дидактичного моделювання творчої лабораторної роботи (ТЛР) на базі експериментальної задачі. Процес розв'язання творчої експериментальної задачі вимагає від учнів уміння складати процедуру навчально-пізнавальної діяльності (НПД) і моделювати фізичний експеримент. Виконання таких робіт активізує НПД учнів. ТЛР сприяють ознайомленню з науковими методами пізнання та кращому засвоєнню навчального матеріалу. Виконання ТЛР спрямоване на розвиток творчих здібностей і навчально-пізнавальної компетентності учнів. Запропоновано приклад ТЛР з фізики на тему: "Дослідження рівноваги важеля". ТЛР складається з наступних елементів: формулювання проблеми, теоретичної моделі розв'язку задачі, навчальної допомоги, моделі виконання експерименту, процедури експерименту, аналізу результатів експерименту та висновків. Відзначено, що такі лабораторні роботи є продуктом творчого пошуку вчителя. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Галатюк М. Ю. Моделювання навчально-пізнавальної діяльності старшокласників у контексті виконання творчої лабораторної роботи / М. Ю. Галатюк // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 1. - С. 20-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_1_5. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |