Наукова періодика України Фізико-математична освіта


Слободянюк І. Ю. 
Модернізація навчального процесу з фізики шляхом орієнтування на домінуючий тип сприйняття інформації / І. Ю. Слободянюк, Н. А. Мисліцька, І. О. Бабич // Фізико-математична освіта. - 2016. - Вип. 3. - С. 115-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2016_3_17
Розглянуто питання вивчення фізики, опираючись на особливості сприйняття учнів. Розглянуто поділ учнів на типи, залежно від каналу сприйняття інформації. Описано ознаки кожного з них; розроблено порівняльну таблицю, на основі зіставлення особливостей сприйняття навчального матеріалу, мотивів, мовлення, пам'яті, мислення аудіалів, візуалів і кінестетиків, враховуючи ознаки домінуючої півкулі головного мозку. Запропоновано реалізацію описаного підходу на прикладі вивчення окремих тем розділу "Хвильова оптика". Наведено приклади можливих способів пояснення нового матеріалу, шляхом постановки проблемного питання, яке може бути поставлене з використанням відеофрагментів із мультфільмів, демонстрацій, прикладів із життя. Однак, аби перегляд не був пасивним, надано перелік питань, на які учні, по завершенні, повинні дати відповідь. З'ясовано, що такий спосіб подання навчального матеріалу буде цікавим для учнів, сприятиме активізації їх уваги та пам'яті, а також сприятиме підвищенню інтересу до предмету.
  Повний текст PDF - 976.211 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Слободянюк І.
  • Мисліцька Н.
  • Бабич І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Слободянюк І. Ю. Модернізація навчального процесу з фізики шляхом орієнтування на домінуючий тип сприйняття інформації / І. Ю. Слободянюк, Н. А. Мисліцька, І. О. Бабич // Фізико-математична освіта. - 2016. - Вип. 3. - С. 115-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2016_3_17.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського