![]() | Наукова періодика України | ![]() | Фізико-математична освіта |
Білоусова Л. І. Візуалізація навчального матеріалу з використанням технології скрайбінг у професійній діяльності вчителя / Л. І. Білоусова, Н. В. Житєньова // Фізико-математична освіта. - 2016. - Вип. 1. - С. 39-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2016_1_6 Розглянуто теоретико-практичні аспекти використання технології скрайбінгу для візуалізації навчального матеріалу у професійній діяльності майбутнього вчителя. Розглянуто та проаналізовано види скрайбінгу як технології, яка є продуктивною для швидкого й ефективного засвоєння інформації за умов колосального зростання її обсягу та кількості. Розглянуто переваги застосування зазначеної технології в освітньому процесі, відображено необхідність формування особливих вмінь візуалізації навчальної інформації. Проаналізовано якості, які повинна мати сучасна людина, щоб стати успішним і затребуваним фахівцем, побудувати кар'єру, в нову, що настала слідом за інформаційною епоху. Показано, що подання навчальної інформації, реалізоване на базі сучасних технологій візуалізації, сприяє підвищенню пізнавальної активності учнів, виконує не лише ілюстративну функцію, але й набуває нових якостей, суттєво розширює сферу продуктивного застосування візуалізації у навчальному процесі, створюючи передумови для підвищення його ефективності та результативності. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Білоусова Л. І. Візуалізація навчального матеріалу з використанням технології скрайбінг у професійній діяльності вчителя / Л. І. Білоусова, Н. В. Житєньова // Фізико-математична освіта. - 2016. - Вип. 1. - С. 39-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2016_1_6.![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |