Наукова періодика України | Evropský politický a právní diskurz | ||
Худірі Я. Соціальна реклама, паблік рилейшнз, соціальний маркетинг: співвідношення понять / Я. Худірі // Evropský politický a právní diskurz. - 2017. - Sv. 4, Vyd. 3. - С. 206-212. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evrpol_2017_4_3_33 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Худірі Я. Соціальна реклама, паблік рилейшнз, соціальний маркетинг: співвідношення понять / Я. Худірі // Evropský politický a právní diskurz. - 2017. - Sv. 4, Vyd. 3. - С. 206-212. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evrpol_2017_4_3_33. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |