Наукова періодика України Evropský politický a právní diskurz


Худірі Я. 
Соціальна реклама, паблік рилейшнз, соціальний маркетинг: співвідношення понять / Я. Худірі // Evropský politický a právní diskurz. - 2017. - Sv. 4, Vyd. 3. - С. 206-212. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evrpol_2017_4_3_33
  Повний текст PDF - 279.775 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Худірі Я.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Худірі Я. Соціальна реклама, паблік рилейшнз, соціальний маркетинг: співвідношення понять / Я. Худірі // Evropský politický a právní diskurz. - 2017. - Sv. 4, Vyd. 3. - С. 206-212. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evrpol_2017_4_3_33.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського