Наукова періодика України Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут"


Касян С. Я. 
Маркетинговий розподіл інноваційної продукції високотехнологічних підприємств на основі віртуального забезпечення та екологістики / С. Я. Касян // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2019. - № 16. - С. 326-339. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2019_16_35
Уточнено і поглиблено розуміння сутності інтеграційної взаємодії маркетингу і логістики в концепційній системі маркетингового просування інноваційної продукції з урахуванням зелених і віртуальних інформаційних аспектів формування логістичної системи високотехнологічних підприємств України. Удосконалено маркетингову ціннісну процедуру поліканального розподілу інноваційної продукції високотехнологічних підприємств на основі віртуального забезпечення екологістики. Комплексне застосування концепції екологістики дозволяє досягти всеосяжного забезпечення комфортної, чистої і безпечної взаємодії із навколишнім середовищем упродовж усього маркетингового ланцюга. Унаслідок застосування маркетингової ціннісної процедури поліканального розподілу інноваційної продукції високотехнологічних підприємств на основі віртуального забезпечення екологістики відбувається досягнення зрівноваженого маркетингового ланцюга створення потоків додаткової маркетингової вартості у межах концепції зеленої логістики. Водночас має відбуватися збільшення потоків маркетингової цінності у межах регіонального ланцюга поставок. Проведено аналіз комплексного застосування Інтернет-технологій високотехнологічних підприємств України та їх відповідну структуру. Встановлено, що найбільшу питому вагу в загальному використанні мережі Інтернет високотехнологічними підприємствами України протягом 2017 - 2018 рр. посідають такі напрямки, як: надсилання чи отримання повідомлень електронною поштою та отримання інформації про товари та послуги. Виявлено аналітичні тенденції засвідчують комплексне збільшення площини і масштабів використання Інтернет-маркетингових комунікацій за усіма напрямками технологічної бізнес-взаємодії високотехнологічних підприємств України. Тому маркетологи і логісти мають системно проводити моніторинг комунікаційної активності підприємств за комплексом логістичнокомунікаційних напрямків. Це сприятиме підвищенню інтенсивності й вартісній наповненості потоків маркетингових цінностей, що спрямовуються до цільових груп споживачів.
  Повний текст PDF - 615.087 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Касян С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Касян С. Я. Маркетинговий розподіл інноваційної продукції високотехнологічних підприємств на основі віртуального забезпечення та екологістики / С. Я. Касян // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2019. - № 16. - С. 326-339. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2019_16_35.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Касян Сергій Якович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського