Наукова періодика України | Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут" | ||
Афанасьєва К. О. Розроблення стратегії просування компанії у кіберпросторі / К. О. Афанасьєва, О. В. Зозульов // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2019. - № 16. - С. 270-287. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2019_16_31 На сьогоднішній день за рахунок розвитку науки та технологій змінюються ринкові умови для роботи підприємств. Тепер, за рахунок розповсюдження мережі Інтернет та доступності смартфонів, споживач у будь-який момент має доступ до інформації про товари, яких стає все більше, що призводить до перенасичення ринку. Усе це сприяє тому, що економіка переходить від масового виробництва до більш індивідуального формування пропозиції, і клієнт отримує все більше впливу на виробника. Тому виникає необхідність у використанні нових інструментів маркетингу, адже ринок стає все більш конкурентним, а вимоги споживачів і більш високим. Це обумовлює особливості епохи метамодерну, вплив якої на споживачів та економічний стан компаній описаний та проаналізований у статті. Об'єктом дослідження обрано стратегію просування компанії у кіберпросторі. Визначено поняття "кіберпростір" та "мережа Інтернет", окреслені їх складові. На основі цього визначені особливості кіберпростору, що впливають на діяльність сучасних компаній. Проведений аналіз цього впливу з точки зору комунікацій, збуту та промислового ринку. Далі представлений спеціально створений загальний хід розробки стратегії просування компанії у кіберпросторі у вигляді структурно-логічної схеми, яка складається з окремих блоків: характеристика компанії, стратегія збуту, вибір просторі існування компанії, спосіб присутності компанії у мережі Інтернет, стратегія комунікації. Останній блок включає в себе інструменти для просування: ATL, BTL, TTL для кіберпростору та класичні, рекомендації щодо використання цих інструментів та законодавчі акти, які регулюють їх використання; блок медіа планування, медіабаїнгу, рекомендації щодо розробки рекламного повідомлення, особливості формування бюджету для реалізації стратегії просування та показники контролю і ефективності комунікацій, які включають в себе економічні та комунікаційні характеристики. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Афанасьєва К. О. Розроблення стратегії просування компанії у кіберпросторі / К. О. Афанасьєва, О. В. Зозульов // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2019. - № 16. - С. 270-287. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2019_16_31.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |