Наукова періодика України | Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут" | ||
Chernousova Zh. T. Modeling an effective strategy of advertising investments of firm in the competitive market / Zh. T. Chernousova // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2018. - № 15. - С. 512-519. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2018_15_58 Побудовано динамічну модель залежності продажів фірми від витрат на рекламу. На конкурентному ринку реклама є не тільки засобом підвищення попиту, але й інструментом конкурентної боротьби нарівні з ціною. Реклама дозволяє збільшити обсяг продажів, однак залежність підвищення попиту від підвищення рекламних витрат не є лінійною. Після певного рівня рекламних вкладень їх ефективність буде спадати. В моделі враховується залежність ефективності реклами від зміни частки ринку рекламних витрат фірми. Показується, що складність захвату нової аудиторії буде зростати геометрично, тому й ефективність реклами буде спадати геометрично. Разом із насиченням рекламою це відображається у параметрі i Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Chernousova Zh. T. Modeling an effective strategy of advertising investments of firm in the competitive market / Zh. T. Chernousova // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2018. - № 15. - С. 512-519. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2018_15_58. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |