Наукова періодика України Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут"


Писаренко Н. Л. 
Дерево цілей у процесі формування програми маркетингових комунікацій для системи публічних державних закупівель "PROZORRO" / Н. Л. Писаренко, Є. Д. Михайлова // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2018. - № 15. - С. 401-412. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2018_15_46
Розглянуто інтегрований підхід до формування маркетингових комунікацій. Зокрема пропонується узагальнений підхід до розробки програми інтегрованих маркетингових комунікацій на основі формування дерева цілей, що складається з послідовних етапів. Дану методику застосовано на прикладі державного підприємства "Прозорро" та його основного продукту - системи державних публічних електронних закупівель. В ході дослідження була проаналізована поточна комунікативна діяльність підприємства, визначена її ефективність за таким показником як кількість процедур закупівель у системи протягом часу його існування, з 2015 по 2017 рік, висвітлені останні заходи, які проводилися та підтримувалися на спонсорській основі державним підприємством "ProZorro". Визначення поля управлінських проблем показало недостатню кількість учасників тендерів з боку постачальників, що обумовлено як певною недовірою до прозорості функціонування системи, так і сприйняття процедури державних закупівель як занадто складної. Все це суттєво зніжує конкуренцію і, в свою чергу, призводить до зменшення економії державних коштів. Таким чином як одну з головних стратегічних цілей підприємства визначено збільшення конкуренції між постачальниками в тендерах. Встановлено змінні, за якими проводилося визначення основних цільових аудиторії, зокрема, рівень обізнаності щодо роботи системи "ProZorro", рівень технічного володіння та рівень довіри до системи державних закупівель. Це дозволило побудувати матриці цілей комунікації та ключових комунікаційних заходів в розрізі цільових аудиторій системи "ProZorro" та запропоновані інструменти інтегрованих маркетингових комунікацій з використанням традиційних та цифрових каналів комунікації. Дана стаття, грунтуючись на методиці побудови дерева цілей, допоможе розробити державному підприємству "Прозорро" власну комунікаційну програму, що буде вирішувати цілі нижчих рівнів, такі як залучення нових споживачів та збільшення кількості заявок на участь в тендерах від існуючих споживачів, що допоможе досягти стратегічних цілей підприємства - збільшення конкуренції між постачальниками і, як наслідок, зменшення корупційного рівня в сфері державних закупівель, що призведе до збільшення економії державних коштів.
  Повний текст PDF - 1.112 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Писаренко Н.
  • Михайлова Є.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Писаренко Н. Л. Дерево цілей у процесі формування програми маркетингових комунікацій для системи публічних державних закупівель "PROZORRO" / Н. Л. Писаренко, Є. Д. Михайлова // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2018. - № 15. - С. 401-412. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2018_15_46.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Писаренко Наталія Леонідівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського