Наукова періодика України Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут"


Teletov A. S. 
Trust-creating factors for the clients and customers of businesses that can be set by marketing tools / A. S. Teletov, V. Y. Hryhorenko // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2018. - № 15. - С. 354-362. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2018_15_41
Основною метою статті є розгляд теоретико-методологічних аспектів розвитку засобами маркетингу факторів, які впливають на виникнення довіри у покупців та клієнтів підприємства. В рамках дослідження було виявлено ряд факторів, що самі по собі окремо, або у сукупності впливають на виникнення довіри у споживачів до підприємства. Серед факторів, що позитивно впливають на виникнення довірливого ставлення споживачів до підприємства, виділено такі: "авторитетність", "схожість", "достовірність", "стаж", "знаменитість", "дружні стосунки", "частота комунікації", "місце розташування" та "фактична демонстрація". Також в ході дослідження було встановлено, що вищенаведені фактори довіри можуть бути розвинені серед споживачів засобами маркетингових комунікацій, в залежності від відповідної цільової аудиторії. Визначено, що особливості впливу на покупців та клієнтів окремих чинників, можуть сприяти виникненню відчуття довіри як до підприємства в цілому, так і до окремого товару чи послуги. Запропоновано використання маркетингу, заснованого на довірі, в якості альтернативи традиційному маркетингу, оскільки модель маркетингу довіри орієнтована на створення великої клієнтської бази постійних споживачів, створення комунікаційного середовища між ними та підприємством, що, в свою чергу, сприяє сталому та прогнозованому прибутку підприємства та виходу за рамки цінової конкуренції. Схематично надано модель, яка демонструє концептуальну різницю в застосуванні методів традиційного маркетингу та методів маркетингу, заснованому на розвитку факторів довіри, яка пропонує на стадії між виникненням бажання придбати товар та безпосереднім його продажем введення трьох додаткових етапів: "залучення споживача до комунікації", "розвиток дружніх відносин між споживачем та підприємством" та "формування довірливого ставлення до підприємства з боку споживача". Також в дослідженні зазначається, що важливою складовою маркетингу, збудованого на факторах розвитку довіри, на відміну від норм традиційного маркетингу, є те, що після безпосереднього продажу, комунікація з покупцем не припиняється, а навпаки стає сталою й постійною, що спонукає покупця до подальшої взаємодії з підприємством вже в якості постійного клієнта.
  Повний текст PDF - 653.742 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Teletov A.
  • Hryhorenko V.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Teletov A. S. Trust-creating factors for the clients and customers of businesses that can be set by marketing tools / A. S. Teletov, V. Y. Hryhorenko // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2018. - № 15. - С. 354-362. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2018_15_41.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського