Наукова періодика України Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут"


Черненко О. В. 
Маркетингова інформація в управлінні підприємством / О. В. Черненко // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2017. - № 14. - С. 369-374. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2017_14_58
Показано, що при здійсненні кожного з функціональних видів управління (організаційне управління, фінанси, персонал, виробництво, логістика, інновації, маркетинг) отримується відповідна інформація, яка використовується далі в управлінні кожного виду; інформація в процесі управління виступає одночасно ресурсом та кінцевим продуктом. Введено визначення маркетингової інформації, як сукупності знань, відомостей та повідомлень про зовнішнє та внутрішнє середовище функціонування підприємства, які збираються, генеруються та передаються керівникам для прийняття маркетингових управлінських рішень, а також формуються та розповсюджуються для реалізації маркетингових цілей підприємства. Розглянуто характерні особливості маркетингової інформації, урахування яких є необхідним при плануванні та організації її отримання, зберігання та розповсюдження, такі як: необмежена кількість та мінливість джерел отримання інформації; різна природа даних; значна кількість різних за своїми потребами та вимогами споживачів інформації; неможливість однозначного відбору важливої інформації; практично необмежені обсяги даних, при аналізі яких можуть бути отримані корисні для підприємства відомості. Обгрунтовано, що значення маркетингової інформації в управлінні підприємством полягає в створенні конкурентних переваг та зміцненні ринкових позицій підприємства, що досягається завдяки її використанню при підготовці, ухваленні, організації та контролю за результатами виконання управлінських рішень всіх рівнів, при організації взаємозв'язку між підрозділами компанії, при реалізації маркетингових впливів на ринкове середовище підприємства.
  Повний текст PDF - 597.775 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Черненко О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Черненко О. В. Маркетингова інформація в управлінні підприємством / О. В. Черненко // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2017. - № 14. - С. 369-374. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2017_14_58.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Черненко Оксана Володимирівна (1972–) (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського