Наукова періодика України Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут"


Карпенко Ю. М. 
Тенденції розвитку Private Label на українському ринку / Ю. М. Карпенко // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2016. - № 13. - С. 377-385. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2016_13_56
Власні товарні марки сьогодні активно використовуються для підвищення конкурентоспроможності торговельних мереж та виробників товарів. У публікації висвітлюється роль власних товарних марок в маркетинговій діяльності роздрібних торговців та виробників товарів. Визначено, що український ринок відстає від європейських країн за розвитком власних товарних марок, але демонструє позитивні тенденції зростання ажу товарів private label. Основними причинами купівлі товарів private label є привабливі ціни та прийнятне співвідношення вартості і якості, але факторами вибору для споживачів є також довіра до торговельної мережі, якість продукції і навіть особливі властивості товарів. Українські торговельні мережі активно застосовують private label, оскільки ці товари дозволяють отримати додатковий прибуток, в статті оцінений портфель ВТМ провідних продовольчих та непродовольчих торговельних мереж України. Залежно від структури портфеля ВТМ, цілей і завдань підприємства запропоновано баланс цінових сегментів товарів private label. Для успішного розвитку private label визначено цикл впровадження для торгових підприємств, охарактеризовані вимоги до процесу впровадження власних товарних марок.
  Повний текст PDF - 237.081 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Карпенко Ю.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Карпенко Ю. М. Тенденції розвитку Private Label на українському ринку / Ю. М. Карпенко // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2016. - № 13. - С. 377-385. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2016_13_56.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Карпенко Юрій Михайлович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського