Наукова періодика України Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут"


Стельмах О. А. 
Чинники, що впливають на формування туристичного іміджу регіону / О. А. Стельмах, М. О. Смикова // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2014. - № 11. - С. 430-435. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2014_11_67
Розглянуто такі ключові поняття, як імідж та іміджжева політика дестинації, наведено власне визначення поняття "імідж регіону", під яким розуміється комплексна думка цільової аудиторії про регіон, що склалась стихійно або під впливом спеціально вжитих маркетингових заходів, "туристичний імідж регіону", визначено поняття "чинник", виявлені елементи туристичного іміджу регіону: об'єктивна (сукупність конкурентних переваг та недоліків, що впливають на загальну конкурентоспроможність регіону) та суб'єктивна (оцінка регіону його цільовою аудиторією) складові, що пояснюють багатофакторність досліджуємого явища. Розглянуто результати наукових праць вітчизняних та зарубіжних вчених таких, як Аханаєва В. Ц., Кужняр В., Ємельянова Н. О. та Чугунова О. О., Дж. І. Кроуч, науково-методологічні розробки експертів Всесвітнього економічного форуму в Давосі разом зі Всесвітньою туристичною організацією щодо виявлення чинників, що впливають на формування туристичного іміджу регіону. На основі проведеного аналізу в якості висновку розроблено власний підхід щодо визначення іміджеформуючих чинників, який акцентує увагу на маркетинговій стороні досліджуємого питання.
  Повний текст PDF - 682.798 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Стельмах О.
  • Смикова М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Стельмах О. А. Чинники, що впливають на формування туристичного іміджу регіону / О. А. Стельмах, М. О. Смикова // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2014. - № 11. - С. 430-435. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2014_11_67.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Стельмах Олена Анатоліївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського