Наукова періодика України | Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут" | ||
Гнідіна О. Ю. Ребрендинг торгової марки на споживчому ринку / О. Ю. Гнідіна, О. В. Зозульов // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2014. - № 11. - С. 390-394. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2014_11_61 Досліджено ступінь вивченості ребрендингу торгової марки в науковій літературі, розглянуто його місце в продуктово-ринковій стратегії компанії. Показаний взаємозв'язок між диференціацією, позиціонуванням, брендингом та ребрендингом. Ребрендинг розглядається як ефективний інструмент підвищення лояльності споживачів, розширення цільової аудиторії, одержання конкурентних переваг і як засіб утримання та посилення позицій підприємства на ринку. Визначено завдання ребрендингу, а також умови необхідності його застосування компанією. Розроблено поетапний алгоритм реалізації процесу ребрендингу, систематизовані стратегічні напрями його здійснення. Визначено відмінні особливості здійснення ребрендингу торгової марки на споживчому ринку, розуміння яких є однією з необхідних умов стійкого і довгострокового існування компанії на ринку. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Гнідіна О. Ю. Ребрендинг торгової марки на споживчому ринку / О. Ю. Гнідіна, О. В. Зозульов // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2014. - № 11. - С. 390-394. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2014_11_61.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |