Наукова періодика України Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут"


Кохан М. М. 
Концепція управління маркетингом фармацевтичного підприємства / М. М. Кохан // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2013. - № 10. - С. 357-362. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2013_10_60
Розроблено концепцію управління маркетингом, в основу якої покладено модель оцінки конкурентноздатності фармацевтичного підприємства, представлено її графічну інтерпретацію. Показано, що вона є підсистемою загальної системи управління фармацевтичним підприємством. Тому в основу побудови даної концепції покладено ключові властивості, притаманні системам. Доведено, що ефективність системи управління маркетингом на фармацевтичному підприємстві визначається ступенем використання інструментів маркетингу в сукупності із його засобами і можливостями. Запропонована концепція дозволяє оцінити не тільки його внутрішні можливості, але й реакцію ринку на прогнозний сценарій його поведінки в конкретній ситуації. Результати сценарного аналізу забезпечують можливість вибору конкретного управлінського рішення чи їх набору. Практичне застосування даної концепції полягає в кількісній оцінці конкурентних позицій підприємств і обгрунтуванні стратегічних перспектив їх функціонування. Вона також забезпечує зниження ризиків прийняття управлінських рішень і може слугувати основою для оцінки їх ефективності.
  Повний текст PDF - 390.279 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кохан М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кохан М. М. Концепція управління маркетингом фармацевтичного підприємства / М. М. Кохан // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2013. - № 10. - С. 357-362. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2013_10_60.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Кохан Марія Михайлівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського