Наукова періодика України Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут"


Гуменна О. В. 
Кансей інжиніринг в системі маркетингу інноваційних продуктів / О. В. Гуменна // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2013. - № 10. - С. 311-315. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2013_10_53
Розглянуто теорію кансей інжинірингу як елементу емоційного маркетингу, а також описано історію виникнення цієї теорії. Описано існуючі на сьогодні моделі комплексу маркетингу, які базуються на концепції орієнтації на споживача та його максимальне задоволення (моделі 4А, 4С, 4Е, SIVA). Досліджено існуючі підходи до аналізу емоційного впливу на поведінку споживача, яка зумовлюються впливом багатьох чинників. Наголошено важливу роль емоційного дизайну в контексті маркетингу інноваційних продуктів, з прикладами із закордонної та вітчизняної практики. Також досліджується можливість застосування кансей інжинірингу в різних сферах економічної діяльності, при цьому визначені "кансей-слова", які споживачі пов'язують з тими характеристиками продукту, що зможуть надати йому емоційної привабливості. Запропоновані в результаті дослідження заходи дозволять досягнути подвійної мети маркетингової діяльності компанії: створення високої цінності для споживача та із задоволенням одержання від цього прибутку.
  Повний текст PDF - 302.919 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Гуменна О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Гуменна О. В. Кансей інжиніринг в системі маркетингу інноваційних продуктів / О. В. Гуменна // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2013. - № 10. - С. 311-315. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2013_10_53.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Гуменна Олександра Віталіївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського