Наукова періодика України | Економічний вісник Дніпровської політехніки | ||
Романенко О. О. Концептуальні підходи щодо визначення маркетингових комунікаційних стратегій підприємства / О. О. Романенко // Економічний вісник Національного гірничого університету. - 2017. - № 1. - С. 140-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evngu_2017_1_19 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Романенко О. О. Концептуальні підходи щодо визначення маркетингових комунікаційних стратегій підприємства / О. О. Романенко // Економічний вісник Національного гірничого університету. - 2017. - № 1. - С. 140-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evngu_2017_1_19.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |