Наукова періодика України Економічний вісник Дніпровської політехніки


Романенко О. О. 
Концептуальні підходи щодо визначення маркетингових комунікаційних стратегій підприємства / О. О. Романенко // Економічний вісник Національного гірничого університету. - 2017. - № 1. - С. 140-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evngu_2017_1_19
  Повний текст PDF - 421.779 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Романенко О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Романенко О. О. Концептуальні підходи щодо визначення маркетингових комунікаційних стратегій підприємства / О. О. Романенко // Економічний вісник Національного гірничого університету. - 2017. - № 1. - С. 140-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evngu_2017_1_19.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Романенко Ольга Олександрівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського