Наукова періодика України | Економічний вісник Дніпровської політехніки | ||
Колодій Г. С. Структура маркетингової програми інноваційної продукції машинобудівного підприємства / Г. С. Колодій // Економічний вісник Національного гірничого університету. - 2012. - № 3. - С. 164-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evngu_2012_3_26 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Колодій Г. С. Структура маркетингової програми інноваційної продукції машинобудівного підприємства / Г. С. Колодій // Економічний вісник Національного гірничого університету. - 2012. - № 3. - С. 164-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evngu_2012_3_26. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |