Наукова періодика України | Економічний вісник Дніпровської політехніки | ||
Євдокимов Ф. І. Оцінка ефективності бренду як чинника конкурентних переваг / Ф. І. Євдокимов // Економічний вісник Національного гірничого університету. - 2011. - № 1. - С. 40-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evngu_2011_1_8 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Євдокимов Ф. І. Оцінка ефективності бренду як чинника конкурентних переваг / Ф. І. Євдокимов // Економічний вісник Національного гірничого університету. - 2011. - № 1. - С. 40-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evngu_2011_1_8.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |