Наукова періодика України | Економічний вісник Дніпровської політехніки | ||
Радченко В. П. Роль маркетинга в развитии человеческого капитала сельской экономики / В. П. Радченко // Економічний вісник Національного гірничого університету. - 2009. - № 2. - С. 132-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evngu_2009_2_20 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Радченко В. П. Роль маркетинга в развитии человеческого капитала сельской экономики / В. П. Радченко // Економічний вісник Національного гірничого університету. - 2009. - № 2. - С. 132-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evngu_2009_2_20. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |