Наукова періодика України | Економічний вісник Дніпровської політехніки | ||
Савчук В. П. Оцінка ефективності маркетингових програм в умовах невизначеності / В. П. Савчук, О. В. Будаєва // Економічний вісник Національного гірничого університету. - 2004. - № 3. - С. 122-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evngu_2004_3_20 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Савчук В. П. Оцінка ефективності маркетингових програм в умовах невизначеності / В. П. Савчук, О. В. Будаєва // Економічний вісник Національного гірничого університету. - 2004. - № 3. - С. 122-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evngu_2004_3_20. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |