Наукова періодика України | Європейський вектор економічного розвитку | ||
Курочкіна І. Г. Аналіз впливу маркетингових інформаційних технологій на конкурентоспроможність підприємства / І. Г. Курочкіна // Європейський вектор економічного розвитку. - 2018. - № 1. - С. 71–80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ever_2018_1_9 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Курочкіна І. Г. Аналіз впливу маркетингових інформаційних технологій на конкурентоспроможність підприємства / І. Г. Курочкіна // Європейський вектор економічного розвитку. - 2018. - № 1. - С. 71–80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ever_2018_1_9.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |