Наукова періодика України | Європейський вектор економічного розвитку | ||
Заячковська Г. А. Сучасна концепція маркетингу міжнародних туристичних послуг: інтердисциплінарний підхід / Г. А. Заячковська // Європейський вектор економічного розвитку. - 2013. - № 2. - С. 106-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ever_2013_2_13 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Заячковська Г. А. Сучасна концепція маркетингу міжнародних туристичних послуг: інтердисциплінарний підхід / Г. А. Заячковська // Європейський вектор економічного розвитку. - 2013. - № 2. - С. 106-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ever_2013_2_13.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |