Наукова періодика України Європейський вектор економічного розвитку


Заячковська Г. А. 
Сучасна концепція маркетингу міжнародних туристичних послуг: інтердисциплінарний підхід / Г. А. Заячковська // Європейський вектор економічного розвитку. - 2013. - № 2. - С. 106-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ever_2013_2_13
  Повний текст PDF - 256.9 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Заячковська Г.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Заячковська Г. А. Сучасна концепція маркетингу міжнародних туристичних послуг: інтердисциплінарний підхід / Г. А. Заячковська // Європейський вектор економічного розвитку. - 2013. - № 2. - С. 106-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ever_2013_2_13.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Заячковська Галина Адамівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського