Наукова періодика України Економіка та управління підприємствами машинобудівної галузі


Ярмош О. В. 
Встановлення торгової націнки на продукцію за ціновими групами / О. В. Ярмош // Економіка та управління підприємствами машинобудівної галузі. - 2014. - № 4. - С. 73–81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eupmg_2014_4_9
Розглянуто проблему встановлення торгової націнки на продукцію підприємства як елемента маркетингової цінової політики. Наведено приклад застосування методу вибору цінової стратегії, що передбачає встановлення різних рівнів торгових націнок в залежності від цінової групи товарів, для умов діяльності вітчизняного підприємства оптико-електронного приладобудування. В результаті визначено оптимальні рівні торгової націнки диференційовано для кожної групи товарів, що сприяють зниженню трудомісткості якісного ціноутворення та збільшенню прибутку підприємства.
  Повний текст PDF - 463.267 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ярмош О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ярмош О. В. Встановлення торгової націнки на продукцію за ціновими групами / О. В. Ярмош // Економіка та управління підприємствами машинобудівної галузі. - 2014. - № 4. - С. 73–81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eupmg_2014_4_9.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Ярмош Олена Віталіївна (фізико-математичні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського