Наукова періодика України | Економіка та управління підприємствами машинобудівної галузі | ||
Ярмош О. В. Встановлення торгової націнки на продукцію за ціновими групами / О. В. Ярмош // Економіка та управління підприємствами машинобудівної галузі. - 2014. - № 4. - С. 73–81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eupmg_2014_4_9 Розглянуто проблему встановлення торгової націнки на продукцію підприємства як елемента маркетингової цінової політики. Наведено приклад застосування методу вибору цінової стратегії, що передбачає встановлення різних рівнів торгових націнок в залежності від цінової групи товарів, для умов діяльності вітчизняного підприємства оптико-електронного приладобудування. В результаті визначено оптимальні рівні торгової націнки диференційовано для кожної групи товарів, що сприяють зниженню трудомісткості якісного ціноутворення та збільшенню прибутку підприємства. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ярмош О. В. Встановлення торгової націнки на продукцію за ціновими групами / О. В. Ярмош // Економіка та управління підприємствами машинобудівної галузі. - 2014. - № 4. - С. 73–81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eupmg_2014_4_9.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |