Наукова періодика України | Економіка та управління підприємствами машинобудівної галузі | ||
Карачарова К. А. Етапи формування стратегії АТП залізничного транспорту / К. А. Карачарова // Економіка та управління підприємствами машинобудівної галузі. - 2013. - № 4. - С. 55–61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eupmg_2013_4_7 Процес формування стратегій автотранспортних підприємств залізничного транспорту (АТПЗТ) складається із сукупності етапів, які виконуються послідовно та логічно. Існує сталий зворотний зв'язок і вплив кожного етапу на інші та на всю їх сукупність. Узагальнення поглядів вітчизняних і зарубіжних учених дозволило розробити концептуальну модель формування стратегії АТПЗТ, яка базується на визначенні цілей, сценаріїв та пріоритетних напрямів, механізмів і критеріїв оцінки ефективності реалізації стратегії з урахуванням сучасних тенденцій розвитку та потенційних можливостей галузі. Надано опис стратегії АТПЗТ, яка формується за такими етапами: інтелектуальний етап, етап діагностики, аналіз стратегічних альтернатив, реалізація стратегії та контрольний етап. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Карачарова К. А. Етапи формування стратегії АТП залізничного транспорту / К. А. Карачарова // Економіка та управління підприємствами машинобудівної галузі. - 2013. - № 4. - С. 55–61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eupmg_2013_4_7.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |