Наукова періодика України | Економіка та управління підприємствами машинобудівної галузі | ||
Сінческул І. Л. Впровадження стратегії управління взаємовідносинами з клієнтами на машинобудівних підприємствах України / І. Л. Сінческул, М. І. Ларка // Економіка та управління підприємствами машинобудівної галузі. - 2013. - № 3. - С. 44–56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eupmg_2013_3_7 Розглянуто історію та сучасний стан машинобудівного комплексу України. Розглянуто характеристику промислового ринку України, визначено специфіку і основні проблеми маркетингу машинобудівних підприємств. У зв'язку з цим виявлено необхідність формування системи Управління взаємовідносинами з клієнтами на підприємствах, що відносяться до промислового сектору економіки України. Розкрито сутність стратегії Управління взаємовідносинами з клієнтами, основні завдання CRM-проектів, випадки вдалого чи невдалого впровадження даної системи на машинобудівних підприємствах України. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Сінческул І. Л. Впровадження стратегії управління взаємовідносинами з клієнтами на машинобудівних підприємствах України / І. Л. Сінческул, М. І. Ларка // Економіка та управління підприємствами машинобудівної галузі. - 2013. - № 3. - С. 44–56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eupmg_2013_3_7.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |