Наукова періодика України | Економіка та управління підприємствами машинобудівної галузі | ||
Карачарова К. А. Сутність стратегії автомобільного підприємства залізничного транспорту / К. А. Карачарова // Економіка та управління підприємствами машинобудівної галузі. - 2013. - № 3. - С. 103–110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eupmg_2013_3_12 Розглянуто особливості діяльності автотранспортних підприємств залізничного транспорту та узагальнюється інформація щодо сутності поняття стратегія. Відзначено, що стратегія залежить від визначення конкурентної переваги, від розвитку ресурсів і виробничих можливостей , які забезпечують сталу перевагу в цьому мінливому світі. Стратегію залізничного транспорту пропонується розглядати як план роботи на найближчий и майбутній часи з урахуванням рівня стратегічного потенціалу та впливу зовнішнього середовища. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Карачарова К. А. Сутність стратегії автомобільного підприємства залізничного транспорту / К. А. Карачарова // Економіка та управління підприємствами машинобудівної галузі. - 2013. - № 3. - С. 103–110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eupmg_2013_3_12.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |