Наукова періодика України | Економіка та управління підприємствами машинобудівної галузі | ||
Косарєва І. П. Основи управління процесом ціноутворення на промислових підприємствах / І. П. Косарєва, Г. О. Сукрушева, О. В. Муравйов // Економіка та управління підприємствами машинобудівної галузі. - 2013. - № 1. - С. 94–104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eupmg_2013_1_11 Розглянуто питання ціноутворення в сучасних умовах, адже встановлення ціни на продукцію в ринковій економіці є правом суб'єктів господарювання - підприємства самостійно обирати методику і політику ціноутворення. В той же час необхідність прийняття обгрунтованих рішень викликає складнощі у сфері формування та застосування цін. Піприємство, встановлюючи ту чи іншу ціну на продукцію, що виробляє, повинно орієнтуватися на власну сформовану систему цін в межах товарних асортиментів, враховувати розходження у витратах на реалізацію товару в різних регіонах, порівнювати ціни з відповідними цінами конкурентів. Встановити ціну, не маючи на це необхідних інструментів, знань, методів, досить важко з точки зору фінансово - економічного обгрунтування і одержання бажаного позитивного результату. В цьому процесі наявний високий ступень фінансового ризику. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Косарєва І. П. Основи управління процесом ціноутворення на промислових підприємствах / І. П. Косарєва, Г. О. Сукрушева, О. В. Муравйов // Економіка та управління підприємствами машинобудівної галузі. - 2013. - № 1. - С. 94–104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eupmg_2013_1_11. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |