Наукова періодика України | Економіка та управління підприємствами машинобудівної галузі | ||
Ястремська О. М. Методика визначення узагальнюючого показника ефективності маркетингового комунікаційного процесу / О. М. Ястремська, Ю. В. Челенко // Економіка та управління підприємствами машинобудівної галузі. - 2008. - № 1. - С. 150–159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eupmg_2008_1_15 Надано методичні рекомендації щодо кількісного визначення узагальнюючого показника економічної ефективності маркетингового комунікаційного процесу на промисловому підприємстві, що відображає підсумкові результати сумісної дії окремих показників, які характеризують економічні та мотиваційні ефекти, що можуть мати різну направленість. Комплексний узагальнюючий ефект комунікації запропоновано розраховувати як лінійне співвідношення кількості споживачів з рівнем споживчої задоволеності в межах проміжку часу за множиною носіїв (каналів комунікації), за сумою сегментів позиціонування. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ястремська О. М. Методика визначення узагальнюючого показника ефективності маркетингового комунікаційного процесу / О. М. Ястремська, Ю. В. Челенко // Економіка та управління підприємствами машинобудівної галузі. - 2008. - № 1. - С. 150–159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eupmg_2008_1_15.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |