Наукова періодика України Електротехнічні та комп’ютерні системи


Отрадская Т. В. 
Процессный подход и модель управления качеством образования по новым стандартам ISO / Т. В. Отрадская, В. Ю. Васильева, А. Г. Оборская // Электротехнические и компьютерные системы. - 2015. - № 19. - С. 317-321. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/etks_2015_19_69
Создание системы управления качеством проектов в сфере предоставления образовательных услуг является возможным при ориентации на «процессный подход». Если всю деятельность учебного заведения представить в виде единой системы взаимосвязанных процессов, то благодаря свойствам эмерджентности системы повышается эффективность и результативность всего учебного процесса. Удовлетворенность требований потребителей составляет главный результат работы всего учебного заведения. Эта удовлетворенность определяется по двум основополагающим показателям - знаниям и умениям, которые определяют уровень компетентности выпускников учебных заведений.Сreating a quality management system projects in the field of educational services is possible with the focus on the “process approach”. If all the activities of the institution to present a unified system of interrelated processes, thanks to the emergence of the properties of the system increases the efficiency and effectiveness of the entire educational process. Meet the demands of consumers is the main result of the entire institution. This satisfaction is determined by two basic indicators of knowledge and skills that determine the level of competence of graduates.Створення системи управління якістю проектів у сфері надання освітніх послуг є можливим при орієнтації на «процесний підхід». Якщо всю діяльність навчального закладу представити у вигляді єдиної системи взаємопов'язаних процесів, то завдяки властивостям емерджентності системи підвищується ефективність і результативність усього навчального процесу. Задоволеність вимог споживачів становить головний результат роботи всього навчального закладу. Ця задоволеність визначається за двома основними показниками - знань і вмінь, які визначають рівень компетентності випускників навчальних закладів.
  Повний текст PDF - 1.428 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Отрадская Т.
  • Васильева В.
  • Оборская А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Отрадская Т. В. Процессный подход и модель управления качеством образования по новым стандартам ISO / Т. В. Отрадская, В. Ю. Васильева, А. Г. Оборская // Электротехнические и компьютерные системы. - 2015. - № 19. - С. 317-321. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/etks_2015_19_69.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Оборська Ганна Геннадіївна (1982–) (технічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського